Featured

Sunday, 14 May 2017

ORANGE OUTFIT

Pozdrav svima😊,

I ovoga puta javljam se sa jednim proljetnim outfitom. Narančasta boja bila mi je inspiracija za ovu proljetnu kombinaciju. Naime, sve je krenulo od ovih narančastih cipelica koje sam kupila prije otprilike 2 tjedna i totalno zaboravila na njih zbog kišnog vremena. Budući da nam je ovaj vikend donio sunčano vrijeme odlučila sam ih prošetati, te moram priznati da su zaista udobne za šetnju po gradu jer im potpetica nije posebno visoka. Najviše volim kombinacije u kojima se osjećam udobno, a opet mogu izgledati chic i moderno. 
Nešto čemu moram dati posebno važnost u ovom outfitu jestu i jeans hlače sa cvjetnim detaljima koje su definitivno "in" komadi ovo proljeće. Sve trendseterice vrlo dobro znaju da se ovi detalji mogu pronaći na svim komadima poput jeans jaknica, kožnih jakni, hlača suknjica i torbica.
Moram priznati da mi se ovaj trend posebno sviđa te me nekako vratio u djetinjstvo.
Nadam se da vam se svidio moj proljetni outfit, te da uživate u vikendu i ovom ljepom sunčanom vremenu. Do idućeg posta 💋💋💋










Wednesday, 26 April 2017

SPRING OUTFIT

Pozdrav svima😊,

Nadam se da uživate u poljeću i da vam kišno vrijeme prošlog tjedna nije pokvarilo raspoloženje.Iz kog razloga spominjem kišu jeste da me je baš ona omela da nastavim u postovanju novih poljetnih outfita. Ovoga puta nemam neki specifični komad po kojem bih nazvala ovaj post. 
Jednostavno prepustila sam se kombiniranju pastelnih nijansi o kojima sam vam pričala u zadnjem postu jer su mi upravo one prva asocijacija na proljeće. Ovaj outfit bih opisala kao dnevni te ako niste ljubitelji visokih potpetica uz ovu kombinaciju svakako možete ponijeti i balerinke u sličnim pastelnim nijansama. U nastavku možete pogledati moj outfit.
Uživajte u proljeću do narednog posta!💋💋









Sunday, 9 April 2017

HIDRACIJA ORGANIZMA KOD SPORTAŠA I OPĆE POPULACIJE


Pozdrav svima 😊,

Tema o kojoj ću vam danas pisati jeste hidracija organizma. Po tvrdnjama mnogih stručnjaka čovjek može izdražati dulje vremena bez hrane, no bez vode ne dulje od 3 dana u uvjetima normalne temperature okoliša. Što znači da nam je voda esencijalna za život.
Udio vode u našem tijelu iznosi oko 70% , no vodu tijekom dana gubimo na različite načine ovisno o dobi, spolu, tjelesnoj aktivnosti i temperaturi okoliša. Gubimo je naravno znojenjem, urinom, mali dio fecesom te disanjem.
Kako se ne bi doveli do stanja dehidracije vodu je jako bitno tijekom dana nadoknadjivati.
Nadoknaditi je možemo na različite načine:

  •  popiti nekoliko čaša vode što je klasičan način 
  •  popiti čaj ili kavu
  •  popiti sok
  •  pojesti juhu koja osim što hidrira organizam odličan je izvor elektrolita i vitamina koji  dodatno pomažu u održavanju našeg organizma zdravim
  • hrana - kao skriveni izvor vode 

Ono što me ljudi često pitaju jeste: Da li moram popiti 2L ili više vode dnevno?!?
Naravno da NE! 
Kao prvo unos tekućine ovisi o dobi, spolu, fizičkoj aktivnosti, temperaturi okoliša te tjelesnoj težini.
Što nam najbolje govori da ljeti unosim puno više tekućine zbog visokih temperatura dok je unos tekućine zimi nešto manji.
Ono što je bitno jeste i fizička aktivnost ili posao kojim se bavite. Naravno da će unos tekućine kod ljudi koji se bave sportom ili jačim fizičkim naporom biti veći od onih čiji je posao sjedilačke prirode zbog većih gubitaka tijekom aktivnosti
Također ono što želim naglasiti jeste da u sve preporuke za unos tekućine  koje dobijete od svojih nutricionista ulazi sva tekućina (voda, mineralna voda,čaj, kava..) te hrana (juha,voće,povrće..), što ne znači da morate striktno "popiti" tu količinu vode.
Gledajte da vaš unos tekućine bude onoliko koliko je potrebno vašem organizmu, te unos nemojte ni predcjenjivati,ali ni podcjenjivati te se dovest do stanja dehidracije.
Ono što je ženama, ali i muškarcima jako bitna informacija jeste da povoljan unos vode utječe i na ljepotu naše kože i tena. Stoga ako imate problematičnu kožu zapitajte se da li je unos vode u vaš organizam adekvatan. Ukoliko je vaš organizam dovoljno hidriran to se odražava i na ljepotu vaše  kože koja je tada manje suha, sklona aknama ili alergijama.

Što se tiče sportaša ili onih koji se rekreativno bave sportom preporuke za unos tekućine naravno ne možemo opet generalizirati kao ni kod opće populacije pristup je opet individualan i ovisi o težini i trajanju aktivnosti. No preporuke možemo otprilike definirati ovako:

Prije aktivnosti: 300-600 ml u sklopu obroka, a zatim 300-450ml 15 min prije same aktivnosti
Tijekom aktivnosti: kod kraćih fizički aktivnosti unos nije potreban jer je organizam dovoljno hidriran 
Kod duljih aktivnosti taj je unos manji zbog povoljnog stanja hidriranosti organizma prije izvedbe te je sama izvedba kvalitetnija, učinkovitija,a rezultati zagarantovani.
Dehidracija negativno utječe na sportsku izvedbu ubrzava rad srca i povećava percepciju napora pa je za izvedbu vrlo bitna hidracija organizma prije, tijekom i poslije aktivnosti (rehidracija) .
Nakon aktivnosti organizam je potrebno rehidrirati te nadoknaditi izgubljeno što opet ovisi o već spomenutom trajanju aktivnosti te težini sportaša.

Još jedan mali prijedlog kako izvršiti detoksikaciju organizma putem tekućine i hrane, te kako možete ojačati svoj imunitet čitajte na je jednom od mojih starijih postova POSLIJEPRAZNIČNA DETOKSIKACIJA.

Do idućeg posta budite mi lijepi i zdravi te ne zaboravite unos tekućine!! 👋👋💋💓




Monday, 27 March 2017

HELLO SPRING ! !

Pozdrav svima😊,

Mislim da sada konačno možemo dati pozdrav dugo očekivanom proljeću. Nadam ste da ste i vi također kao i ja jedva dočekali ove lijepe dane i prve zrake toplog sunca. Kako vrijeme, ali i priroda nalaže proljeće sa sobom nosi nove vesele i šarene boje. U modnom smislu mene osobno za proljeće vežu sve one pastelne nijanse boja što se danas može primijetiti na mom outfitu u nastavku posta.
Nezaobilazne bijele hlače visokog struka kombinirala sam sa pastelno plavim topom kojeg krase čipkasti rukavi u obliku zvona kao detalj. Cijelu kombinaciju "začinila" sam cipelama i torbicom animal printa koje su outfitu dali eleganciju. Ova kombinacija također se može nositi uz ravnu obuću poput balerinki za neki dnevni look  ili na patke pastelnih nijansi za sportski look. Dakle igrajte se kombinacijama u ovisnosti o prilici ili tome kako se osjećate.
Nadam se da vam se svidio ovaj post, a mi se družimo u nekim od narednih proljetnih postova. 💋💋😊











Tuesday, 21 March 2017

BLUE & RED OUTFIT

Pozdrav svima 😊,

Moram priznati da nisam dugo blogovala i da sam vas zapostavila jer mi vrijeme jednostavno nije išlo na ruku 😔. Ovoga puta javljam se s jednim duocolor outfitom, odlučila sam se za crvenu i tamno plavu dok ju neki još nazivaju i "teget" plava. 
Izuzetno volim ovu kombinaciju boja, a tijekom ljeta u outfite obavezno ubacim i koji komad bijele ili neke komade sa bijelim ili plavim prugicama te bi tada kombinaciju sigurno nazvala mornarskom.
Budući da smo još uvijek daleko od ljeta, danas na meni možete vidjeti džemper u tamno plavoj boji protkan zlatnim nitima i crvena suknja od umjetne kože sa zlatnim zipom kao detaljem.
Ove sezone mrežaste čarape su doživjele svoj pravi vrhunac. Mnoge trendseterice ih nose ispod suknjica, hlača sa izrezima ili čak jeansa. U svakom slučaju moram priznati da sam njihov ljubitelj, lijepo se uklapaju u outfite te ih možete vidjeti na mojoj današnjoj kombinaciji.
Na nogama nosim plišane, tamno plave čizme i torbicu u istoj boji.
Nadam se da sam vam i ovoga puta potakla inspiraciju (za neke sam već sigurna da jesam 😆 ), a mi se družimo u idućim nadam se proljetnim postovima. 💋💋💗 










Wednesday, 1 March 2017

ZDRAVI MEĐUOBROCI - SNACK


Pozdrav svima 😊,

U današnje vrijeme svi živimo brzim načinom života koji nam nameće neredovnu prehranu, izbjegavanje i velike vremenske pauze između obroka.
Sigurna sam da ste i vi bili u situacijama poput onih da ste jako gladni, a nemate vremena za obrok ili da vam je idući obrok tek za par sati kada se vratite kući s posla.  Mnogi sigurno u takvim situacijama posegnu nekoj brzoj hrani ili se po povratku kući zbog velike gladi prejedu. Kako se ovakve situacije ne bih dogodile postoje međuobroci koji tijelo opskrbljuju potrebnom energijom, kako bi spriječili prejedanje , a time bi i konzumacija glavnih obrok bila umjerenija.
Navika uzimanja međuobroka je odlična, ali također nije svejedno što se uzima za međuobrok. 

Čips vs. Prženi batat s veganskim umakom

Isjeckani batat ispržite na masnom papiru u rerni s tek nekoliko kapljica maslinovog ulja, te u blenderu smiksajte sastojke za umak : tikvice, ananas i kurkumu. Prženi batat jedite zajedno s umakom.

Sladoled vs, Banana s medom i bademima

Ukoliko zaista nemate vremena te vam treba nešto brzo za pojesti, glad će vam utažiti banana koja je izuzetno hranjiva i zdrava namirnica, prelijte je žlicom meda te dodajte (otprilike) 10-ak badema.




Pekarski proizvodi vs. Integralni tost i kuhano jaje

Integralni kruh ispržite u tosteru namažite ga maslacem te dodajte malo origana, jaje isjeckajte na ploške i poslažite poput salame. Integralni tost odličan je izvor vlakana, a proteini iz jajeta brzo će vas zasiti.

Čokolada vs. Proteinska pločica

Ove pločice su također odlično riješenje u onim situacijama ultrabrzog međuobroka.
Budući da ne sadrže dodatne šećere te se rade od odabranih sastojaka idealno su u situacijama kada vam je potrebno slatko, a da to opet nije klasična čokolada.




Kava vs. Smoothie

Zašto kava? Vjerujte postoji i ovaj tip ljudi koji posegne baš za njom. Glad nikako nemojte liječiti kavom umjesto toga u blendeeru smiksajte svoju omiljenu kombinaciju voća ili povrća te ostalih zdravih sastojaka te uživajte u zdravom međuobroku. Smoothie je odličan izvor vitamina, minerala te vlakana, izuzetno je hranjiv i odlično djeluje na probavu.




Voćni jogurt vs Grčki jogurt i svježe voće

Zašto ne gotov voćni jogurt? Jer sadrži dodatni izvor šećera koji vam nije potreban. U tren oka možete dobiti vlastiti voćni jogurt bez šećera, a opet ukusan i što je najbitnije zdrav. U već gotovu šalicu grčkog jogurta dodajte svoje omiljeno voće (npr. maline, ja volim tu kombinaciju😆😉) i to je to. 



Keks vs. Mix (Suhe brusnice, šljive, badem i bundevine sjemenke)

Zdravi mix koji je odličan izvor vlakana koji potiču našu probavu uz to sadrže nezasićene masne kiseline te poboljšavaju zdravlje našeg krvožilnog sustava. Količina ovog mixa neka bude otprilike jedna šaka ne zaboravimo da se radi samo o međuobroku te nije potrebno pretjerivati. Ovaj mix će vas održavati sitim bar do idućeg obroka.


Nadam se da su vam se svidjeli moji zdravi prijedlozi, a vi mi pišite što vi volite jesti za međuobrok!?! 👋👋💋💋

Friday, 24 February 2017

WINTER STREETSTYLE

Pozdrav svima 😊,

Iako smo imali već nekoliko sunčanih dana sigurna sam da ste se i vi ponadali proljeću. Mada zima nas još uvijek nije napustila ni kalendarski, a ni po temperaturama. Iako je i danas jedan od onih sunčanih dana, ja volim reći odličan za slikanje 😆😆, temperatura je prava zimska. Zato vam i ovoga puta donosim još jedan zimski outfit.  
Bez obzira na temperature važno je dobro izgledati. Svaki put kada je zima ja pomislim kako bi bilo lijepo da živim negdje gdje je stalno toplo. Uostalom, što bih onda sa svim onim kaputima i čizmama koje mnogo volim?!  
Bilo kako bilo, sva godišnja doba omogućavaju nam da nosimo raznovrsnu odjeću tijekom cijele godine što nam u modnom smislu omogućava mnogo različitih kombinacija i naravno što je najvažnije da iskažemo svoju kreativnost.
Današnjem outfitu neću posvetiti neki poseban opis. U nastavku možete vidjeti cijelu kombinaciju.










DOLČEVITA/TURTLENECK: Zara
HLAČE/PANTS: Replay 
ČIZME/BOOTS: Moschino
TORBA/BAG:Moschino
REMEN/BELT: Guess





Copyright © 2015 Body and fashion blender