srijeda, 25. travnja 2018.

FLORAL PRINT

Pozdrav svima 😊,


Printovi su neĆĄto ĆĄto se vrti iz sezone u sezonu, a naročito u proljeće postaju zanimljivljivi na apsolutno svakom komadu odjeće ili obuće. Proljetno cvijeće je u punom cvatu kako u prirodi tako i u modnom smislu - uzorci buketa na tamnoj podlozi vrlo su raskoĆĄni i dramatični, a nerijetko se nose od glave do pete. Za moju danaĆĄnju inspiraciju zaduĆŸen je modni dvojac Dolce & Gabbana koji često ističu cvjetni print u svojim kreacijama ispirirajući se prirodnim ljepotama Italije.
U mojoj kombinaciji moĆŸete ga vidjeti na hlačama u koje sam se zaljubila na prvi pogled. Njih sam kombinirala sa svilenom, ĆŸutom koĆĄuljom, a sve skupa zaokruĆŸila elegantnim crnim sakoom brenda Fashion Mia s kojim imam malu suradnju. Svoj danaĆĄnji outfit opisala bi kao elegantan, dnevni outfit koji moĆŸete iskoristiti za neke poslovne prigode ili ĆĄetnju gradom.
Cvjetni print je neĆĄto s čim se ne moĆŸe puno pogrijeĆĄiti, a ujedno izgledati vrlo moderno i elegantno, a kako izgleda moja cvjetna kombinacija moĆŸete vidjeti u nastavku posta. Nadam se da sam vam  bar malo potakla inspiraciju i ovaj put, do idućeg posta ✋✋😘😘.












JACKET: Fashion Mia
PANTS: Mango
SHIRT: Mango
SANDALS: Mango
BAG: Moschino
NECKLACE: Fashion Mia
SUNGLASSES: Dolce & Gabbana

Broj komentara: 9:

  1. Dopada mi se kako ti stoji ĆŸuta boja. 😊

    http://www.couture-case.com/

    OdgovoriIzbriĆĄi
  2. Top kombinacija, dopada mi se kako si sve uklopila :-)
    Cista 10-ka ! <3

    CHECK MY LATEST POST PEOPLE :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2018/04/relax.html

    OdgovoriIzbriĆĄi
  3. Odlican post .
    Outfit je perfektan .
    Dopadaju mi se i boje i komadi odece . Ukombinovani zajedno su dobitna kombinacija.
    Hvala na inspiraciji .

    mojstilikombinacije.blogspot.com

    OdgovoriIzbriĆĄi
    Odgovori
    1. Nema na čemu! Hvala tebi na komplimentima ;) <3

      IzbriĆĄi
  4. Kombinacija je prelepa,super ti stoji.Kvalitet fotografija je sjajan :)

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriĆĄi

Copyright © 2015 Body and fashion blender