ponedjeljak, 16. listopada 2017.

AUTUMN PURPLE INSPIRATION


Pozdrav svima 😊,

I ove godine jesenske boje preselile su se iz prirode na izloge mnogih trgovina samim tim i na odjeću i obuću uličnih trendseterica. Najviše volim kada je jesen ovako sunčana i raznobojna baš kao i na modnim pistama. Od svih jesenskih boja meni je ove godine ljubičasta velika inspiracija i mnogi modni komadi u ovoj boji posebno mi se sviđaju. Bez obzira koliko bila sunčana, temperature su puno niže pa su topliji komadi kao i ono klasično slojevito oblačenje, vrlo poželjni. 
Topli, čupavi puloveri uvijek su moderni, osim što griju mogu biti vrlo chic zato dajte mašti na volju. Ove jeseni ja sam se odlučila za jedan u ljubičastoj boji, a kako izgleda ostatak moje kombinacije možete vidjeti u nastavku posta.
Kako vam se svidjela moja kombinacija, te koja je vaša omiljena jesenska boja, slobodno mi pišite!?!
Do idućeg posta 😘😘👋💓💓 .


   
       
   







SWEATER: Mango
TROUSERS: Mango
BELT: Gucci
BAG: Michael Kors
SHOES: Mago
SUNGLASSES: Miu Miu

Broj komentara: 13:

  1. Imam nekoliko čupavih džempera, i vrlo su divni a morma priznati i topli. Mislim da oni nikad ne izlaze iz mode, i lako se mogu ukombinovati. Posebno jer ja imam crni, a meni su najveći broj odeće u crnoj boji tako da imam sa čime da ih ukombinujem, a vidim da se ovakvi džemperi sve više i više nose, tako da ću ove jeseni i zime sigurno nositi ove džempere.

    Što se tiče same kombinacija jako mi se dopada. Posebno bih istakla džemper, koji je glavni deo ovog outfita, a lepo si ga ukominovala sa ovim crnim farmerkama i kaputom.

    Blog ti je divan! Zapratila sam te! Volela bih da uzvratiš i zapratiš moj blog (ako do sada nisi).

    Adda's life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično draga! Važno je da su topli, možeš sa crnim stvarima kombinirati i neki u boji nećeš pogriješiti!
      Hvala ti na komplimentima!Pratim te! :)

      Izbriši
  2. Sensational photos!
    High heels, ahhh <3
    Regards!
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Nice top and lovely coat as well!
    Would you like to following each other?
    Let me know!


    xoxo
    Ayu

    OdgovoriIzbriši
  4. Very fabulous purple top! Looks very cozy! You have awesome style, and I'm happy to have found your blog today!

    Paulo Paradox | www.pauloparadox.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Always a fan of the trousers and heels look! :)

    Love the colours in your outfit! Looking beautiful! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 Body and fashion blender